onsdag 2. januar 2008

Så var ferien over!

Nå er det slutt på late feriedager. Jeg må ærlig innrømme at det er veldig dumt, skulle gjerne hatt flere dager på å lade batteriene, men dagene har vært veldig gode! Jeg hadde ambisjoner om å få trent litt i mellomjulen, men det ble noen lange turer, både sammen med Mone i skogen, men også som under på Øysand. Der fikk vi sjekket at de viktigste kommandoene fremdeles sitter, men ellers kan jeg vel ikke kalle det trening akkurat. Bildene er kun tatt med kameraet på mobilen, så kvaliteten er ikke akkurat noe å skryte av.

Her er Khiva sammen med drivveden, hun elsker å sjekke hva som ligger innemellom tang og annet, kanskje er det et flott fiske-lik eller andre lekkerbisker?
Et mørkt bilde, men viser litt av det flotte lyset som er på Øysand. Vi drar litt etter at de fleste andre har dratt hjem og da kan vi ha hele stranden for oss selv. Når jeg går her går ofte tankene til Skadberg, strandene på Jæren og flere andre flotte steder i nærheten av Egersund. Øysand er langt fra så flott, og havlukta mangler - og selvfølgelig mye annet, men gode minner er det uansett!


Her har vi en liten kontakt-trening, og vi "trente" litt andre ting også.


Vi må få trent litt felt og spor nå, det er liksom hovedtreningen vår denne sesongen, har faktisk tenkt å være med på spor på Fosen-kurset! I tillegg må vi fortsette på kryp og fått startet skikkelig på fremadsending, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få trent det, så jeg må finne noen jeg kan spørre litt til råds. Men merker at det er vanskelig å komme igang igjen når vi har hatt et såpass langt avbrekk som vi har hatt nå. Vi trenger nok litt spark for å komme oss på fellestreninger igjen.

Her er et par bilder av Odin igjen. Flott gutt ikke sant?

Ingen kommentarer: