søndag 25. oktober 2009

Ingen trening i helga, men så hyggelig likevel!!!




I helga ble det litt endringer av planene, da Odin trengte å komme på en liten ferietur i Klæbu på grunn av akutt sykdom hjemme. Det var kjempe hyggelig det, lenge siden sist da det har vært litt vel hektisk her i det siste.  Så det ble en veldig hyggelig helg likevel. Det blir mest noen bilder som illustrerer helgen godt.

 
Her er Odins første snø i år! 

På søndag ble det tidlig morran, men da var vi på plass i marka tidlig også. Vi skulle egentlig rundere, men da en i gruppa var opptatt med valping i tillegg til at jeg var barnevakt, så passet det best å avlyse treningen. Det tror jeg faktisk er første gang vi har avlyst runderingstrening! Jeg kunne gått spor med sporgruppa også, men hadde allerede meldt avbud, så da ble det bare tante-dag i stedet!

 
Snøen måtte bare smakes på...

  
Odin er som gutter flest opptatt av alt med motor! 

 
Odin er ganske så kul med Khiva, men han liker ikke at hun "voffer" i bilen. Og nå har han såvidt begynt å lære å gi henne kommandoer!

 
 Tantes sjarmtroll - her for anledningen "pyntet" med hjemmelaget potetmos...

2 kommentarer:

Ellen sa...

Fin blogg, Trine! Ok om jeg legger link til sida di fra min?

Unknown sa...

Selvfølgelig! Jeg skal legge inn din også.