lørdag 17. oktober 2009

Noen bilder fra tur i dag

For første gang på lenge, ble det ikke hundetrening på lørdag, og det selv om runderingsgruppa vår skulle trene... Nesten vemodig, men jeg måtte ta hensyn til at Khiva har hatt vondt i foten i en uke nå, så selv om hun er klart bedre, er rundering litt tøft for en hund som ikke tar hensyn til om hun har vondt. Derfor ble det tur i steden, og det var ikke så verst det heller! Vi gikk opp fra Klæbu sentrum, og rett opp fjellsiden!


Bordost!
Her var det hvileplass for travle skogsarbeidere - kaffekopp hang igjen på treet også.


Her ser en at vi har kommet oss litt opp i høyden, flott utsikt over Klæbu, og se - litt sol også!


Kanskje litt kjedelig bilde, men vi kom til et kryss, og her kan en gå videre OPP til Gjenvollhytta, men det var bratt det! Så jeg tror vi tar turen den andre veien jeg... Legg merke til energidrikken på benken, det vil en nok trenge hvis en skal opp Brattåsen.


Et idyllisk småbruk, sånn vil jeg ha en gang, og bare en blindvei fram til husene og skog rundt - og sentrum er ikke langt unna. Tenk å ha et sånt sted, og både spor runderingsterreng rett utenfor husene, og mulighet til å trekke innomhus hvis været blir for ille.

Så til slutt et bilde av min flotte og litt flinke hund! Hun fikk et lite felt på turen, da jeg selvfølgelig glemte igjen hanskene mine, så da fikk hun oppgave og finne de - lett match...

Alt i alt en flott tur, og i morra blir det treningsgruppe i spor, det skal bli artig!

Ingen kommentarer: