tirsdag 19. januar 2010

Her er Jazz!!!


Kan jeg få presentere - mr. Jazz! På fredag går turen til Portila i Grums, Värmland og endelig kan jeg få møte han! Holde han og lukte han og alt det! Kose med valpemagen også. På lørdag kjøpte jeg valpebånd, valpeleker og tøybur, så nå begynner det å bli klart. I morgen skal bilen få motorvarmer og på torsdag skal en del byttes på x-trailen så da må alt være klart for langtur også. Jeg har sett på spesielt Maj-Britts blogg med video fra valpen Majas første dager i nytt hjem, så jeg er nesten psykisk forberedt på hvordan det er å ha valp også... Men jeg gleder meg masse til å være hjemme med to fantastiske hunder! Håper det er varmt nok til å være ute.

Vi skal få tatt bilder på turen og de første dagene hjemme  og legge ut, og så kan vi ta imot nysgjerrige etterpå!

5 kommentarer:

Kari Hansen sa...

Masse masse lykke til med kjøretur og henting - håper virkelig at Jazz står til forventningene!!

Anonym sa...

Åh, nå blir det gøy framover. Det er jo så artig å ha valp i huset, pluss at det er litt gøy å begynne på ny frisk med trening også. Da er jo arkene så blanke enda :-). Vi treffes vel på trening, så jeg får se det lille nurket.

Anonym sa...

Ja, han är en superhärlig kille, din lille Jazz!!
Räjza har ju flyttat hem nu och verkar trivas i flocken!! Hon får ju bo med sin storebror Crespo som är hur go som helst mot henne!! Hoppas resan till och från Portila går bra!! Ska bli kul att följa er framöver!

Lotta, Crespo och Räjza!!

Ellen sa...

helledussen! så søt! jeg kjenner at det klør i fingrene etter å kose :-) God tur nedover

Trine sa...

Oj, det var en skikkelig søting!
Du må kjøre forsiktig, god tur og så sees vi på trening!