mandag 18. juni 2012

En ny test og valpebesøk

 

Jeg prøver på nytt å bruke ipad'n til å blogge. Jeg måtte selvfølgelig laste ned en app for å få det til, men nå kan det se ut som det er mulig. I helgen møtte vi tollervalpene igjen - utrolig hvor mye de vokser! Det øverste bildet er lille frøken red alert. Foreløpig vet vi ikke hvilken jente som kommer hit. Tror nok kullet er rimelig jevnt så det blir nok bra uansett, men noen sniker seg kanskje litt mer inn i hjertet, men det kan nok være litt tilfeldig. En sover litt mer den tiden vi er der, og en er litt mer reservert akkurat den dagen, så det er lurt at ingenting er bestemt før etter valpetesten på tirsdag!

Jeg fikk ikke til å skrive mellom bildene, må se litt mer på det gitt....

Marianne har bursdag i morra, så kanskje tildelingen blir en veldig hyggelig bursdagsgave?

Jazz fikk hilse på noen av valpene i går, og jeg tror han blir en rimelig grei onkel. Han var interessert, men rolig og samlet! Godtar å bli bitt i snuten og ørene, men spørs om han er like aksepterende den 1000. gangen da... Neste helg blir spennende ja!

 

2 kommentarer:

JOhanna sa...

Tusen tack igen för hjälpen på söndag! Guld värt för oss som kunde springa runt och fixa, väl vetande att valparna var i bästa händer! Men det är Blue Ocean på översta bilden, och Purple Haze i Mariannes famn :)

Unknown sa...

Ja, det er sjeldent å være på prøve og være så lite fokusert på det gitt... Tenkte på det etterpå, at jeg ikke brukte dagen til å bli mer klok på dette med blodspor. Men de små gjorde at jeg glemte det helt... Ja, koselig var det helt klart, så da har det ikke noe å si! Ja, selvfølgelig er det blue på det øverste bildet, snuten er bare blitt mer svart siden sist. Purpel hadde jeg klart, men fikk ikke skrevet under bildet sjø...