torsdag 14. juni 2012

En liten test

Denne gangen er det en test om det går greit å oppdatere bloggen med iPad. Men da kan jeg jo skrive litt om runderingstreningen i går. Vi jobbet som vanlig med melding... De tre første figurantene var dels flott og godkjent! Deretter drar han seg litt opp, så det blir litt hopping rundt figurantene, men ikke lenge og ille. Han hadde også et sted hvor han klart hadde fokus et annet sted i løypa enn jeg ville - vi kjente elglukt vi også så det kan nok være det. Uansett sa jeg nei, og viste hvor jeg ville han skulle dra - og jammen gjorde han som jeg ville! Jeg tok to synlige figuranter nær midtlinja til slutt, og da var han veldig opp i de. Jeg fikk sagt fra at sånn vil jeg ikke ha det, og da kommer han fort med melding. Neste gang vil jeg legge inn et og annet to tomslag og se hvordan det slår ut, og kanskje helt skjulte figuranter. Kanskje er det bedre for han? Men alt i alt er jeg godt fornøyd med den treningen, det går klart rett vei!

Ingen kommentarer: