torsdag 19. mai 2011

Triste dager

Det har vært noen tøffe og triste uker, og jeg velger å skrive et par ord om det her, uten å bli for utleverende. Mamma har hatt kreft i mange år, selv om hun har hatt mange år som "frisk" også. Men de siste årene har hun blitt mer og mer preget av sykdom. Likevel ble hun raskt dårligere fra påske og fram til 6.mai hvor hun døde på sykehuset. Vi hadde bisettelse forrige fredag, og det ble en fin sermoni. Jeg laget noen bildemontasjer som jeg velger å sette inn her. Familien fikk sagt farvel på en fin måte, men det blir nok tunge dager for oss alle. Men hun vil alltid være med oss!


Jeg har fått mange trøsteklemmer og støtte fra fjern og nær, og det har virkelig hjulpet og varmet!!! Så jeg takker alle for det! Så går livet videre og som tantebarnet Odin sier - nå er bestemor i verdensrommet og kjører romskip og passer på alle gassballongene som ungene mister. Og jeg har hundene som trenger sitt heldigvis - og skogen er et flott sted når en er trist! Kommer tilbake om hundetrening ganske så snart.

1 kommentar:

Silje sa...

Stor trøsteklem til deg!!