lørdag 30. april 2011

En alldeles herlig skogstur!

I dag ble en flott tur i Leinstrandmarka, den beste marka synes jeg. Herlig vær, og selv om hundene gikk for det meste i bånd, var det en kjempeflott tur!

Vi startet fra Skogly og utrolig nok var det nesten ingen folk i denne delen av marka. Det var nesten snøfritt, men nok snø til at Khiva kunne rulle seg mange ganger! Her er de på ei myr som de fikk springe løse og herje litt på. Khiva er egentlig ikke i form til sånn herjing - hoftene / ryggen tåler det egentlig ikke, men noen ganger må hun bare få lov. Vi er enige om at hun skal ha et så godt liv som mulig, ikke så langt liv som mulig.

Vi gikk en god stund, men vi måtte jo nyte utsikt, godt vær og ta en god pause også. Flott gutt ja!

Her fikk Marianne et nytt blinkskudd, et flott bilde av en flott gutt!

Det er skikkelig koselig i Leinstrandsmarka, og vi prøvde oss på litt naturbilder også. Det er så mange som er kjempeflinke til å ta naturbilder, men verken Marianne eller jeg er spesielt gode på det, men vi prøvde litt.



Khiva trives fremdeles i skogen, og hun vil nok mer enn hun egentlig klarer - en ekte hovawart!

Jazz begynner å tåle sånn passivitet også, men det går med noen greiner for å si det sånn...


En litt spesiell stubbe...



Kosegutten Jazz. Han herjer rundt, men han vil gjerne kose litt også. Han var litt søt når han skulle beskytte oss, han trodde han hørte noe og satte igang bjeffekoret. Vi satt jo på en høyde og bjeffene hans ga jo skikkelig ekko - og da ble han jo helt overgira - det er jo en farlig hund der borte som svarer meg!

Vi koste oss alle sammen!

 Bare som en liten avslutning, jeg har lekt meg med bilderedigering i Picnic, så jeg har satt sammen to bilder av hundene fra i fjor sommer, artig å leke seg med bilder ja...
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: