onsdag 1. juli 2009

Trening på plena

I går ble det kun litt enkel trening på plenen, innemellom tordenvær og kraftig regn. Først og fremst trente vi "gå foran". Den var egentlig ganske bra, men overgangen til "fremadsending" viste at her var det mye rusk - så vi måtte gå tilbake igjen. Nå bruker jeg stort sett kun belønning BAK for å få ned farten forover. Det fungerer relativt bra, men strever egentlig mest med stå'en her. Hun blir så fokusert på belønningen at hun glemmer seg og snur seg mot meg, så jeg må kanskje varriere med belønningeen foran og bak, må prøve meg litt fram på det. Men jeg må uansett trene mye på stå utenom øvelsen også.

Etter det trente vi litt kryp igjen. Her ser en hvor merkelig vi ser ut når vi trener dette. Men det begynner å bli noe bedre, men hun er fort litt høy og det går for fort, så her må vi bare ta det rolig og ta korte strekninger (et par skritt er mer enn nok).


Den er min!

Vi avsluttet med lek, og ballen ble fort uten luft, men det er jo artig likevel! Grei økt!

1 kommentar:

Marianne. sa...

Einn å ødelægg baill`n t`n Odin på deinn måt`n da,Khiva...