fredag 28. november 2008

Vinterland

Her i Klæbu er det virkelig flott med vinter, vi har stort sett hatt snø på trærne selv i dagene med varme, og smågatene her blir veldig idyllisk. Og nå har jeg invistert i snøfres også, så i morra skal jeg prøve meg på det, håpe det er greit for en uten teknisk fagbrev. Men jeg fortrenger hvert år hvor ille ettermiddagene etter jobb er, det er jo stupmørkt før jeg kommer meg hjem. Khiva får mindre tur enn noen gang dessverre. Jeg har ikke klart å få fram skiene ennå, det er å komme over en dørstokk hvert år... Jeg vet at det er så herlig når jeg først kommer meg ut, men Khiva er et lite mareritt og da er det ikke greit i mørket. Den som kunne hatt litt mindre jobb så en kunne dra ut på ski når det er lyst. Og ennå er det så mye som må gjøres hjemme også, så helgene går så fort! Gleder meg til å ha store Odin på besøk i helga, og begynne å pynte litt til advent - litt julat jeg, nei...

Ingen kommentarer: