torsdag 1. mai 2014

Første strikkeinnlegg

Blir nok ingen ren strikkeblogg dette, men kanskje et innlegg i ny og ne...

Min strikkeverden er jo blitt så mye større med strikking og Internett:) Er med på flere strikkesider på Facebook og er i startfasen på å bruke det store strikkestedet Ravelry. Så nå har jeg kjøpt garn fra utlandet - et aldeles nydelig garn som heter Wollmeise. Det er et ullgarn som virker som det er bomullsgarn, med nydelige farger. Ikke lett å få tak i de fargene en vil ha, men har kjøpt en del nå så noen prosjekter blir det nok. Har begynt på en tunika som mange strikker nå -Laneway.

 

Dette er fargene jeg bruker, kommer ikke helt fram selvfølgelig. Men tror det blir bra. Artig mønster og helt utrolig herlig garn! Gleder meg til jeg blir ferdig.

 

Ingen kommentarer: