mandag 14. mars 2011

Årets første bad og første "runderings"trening

I dag ble det litt trening på dagen siden jeg fremdeles er noe sykmeldt. I dag dro vi til Svean og trente litt melding. Dvs. figurant (Marianne) gikk et stykke unna med løsbittet og så ble han sendt ut til henne. Dette gikk relativt bra, han hadde et par helt flott meldinger og noen som ikke var helt perfekt (mistet bittet og måtte lete etter det). Ikke verst til å være første gang synes jeg. Vi jobber jo fremdeles med apporteringen, både hold fast og avlevering så det går fremover! Søket (som ikke var det vi jobbet med i dag) så også bra ut, han jobber med nesen på - selv om jeg fremdeles ser at han har en tendens til å bruke synet.

Ellers ble det ro-trening og før vi skulle dra fikk de springe litt løs sammen (som er blitt litt innskrenket siden innkalling ikke fungerer helt nå - han vil så gjerne sjekke ut viltspor), og da oppdaget han at det er jo vann her.  Og dermed ble det litt vassing i et heller kaldt vann...

I tillegg til bildene tok jeg en liten video med mobilen, ikke helt bra kvalitet og feil format. Følg linken under så får dere se -dette var eneste måten jeg klarte å få inn videoen siden formatet ble feil... Men her kan dere se en tøff gutt!

Årets første bad

Ingen kommentarer: